Darmowa dostawa

Oferujemy darmową dostawę przy zakupach powyżej 300 zł
Darmowa dostawa (Odbiór osobisty) już od 1,00 zł.

Bezpieczne zakupy

  • Różne formy płatności
  • Gwarantowany zwrot pieniędzy (14 dni na zwrot towaru)
  • Szyfrowane dane i transakcje

Producenci

Statystyki

Produktów:
3882
Kategorii:
590
Nowości:
15
Promocje:
250

Cenniki do pobrania

Chmura tagów

Częste pytania

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:

 

 

 


 

 

 

 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: sklep@plastyczny.com.pl lub telefonicznie (opłata wg taryfy Twojego operatora): +48814608555
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: sklep@plastyczny.com.pl lub telefonicznie (opłata wg taryfy Twojego operatora): +48814608555
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia - wiadomości email przesyłane są automatycznie z adresu plastycznycompl@gmail.com.

Ważne abyś sprawdził skrzynkę email czy wiadomości przesyłane przez nas nie trafiły do folderu "Spam" - nie odpowiadamy za wiadomości które w ten sposób mogą być trwale zablokowane bądź usunięte przez systemy funkcjonujące w firmie administrującej twoją skrzynkę poczty elektronicznej.

Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta w naszym sklepie (dotyczy to transakcji z rejestracją konta) będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, liczbie zdobytych punktów lojalnościowych, itp.

Można także dokonywać wszelkich zmian swoich danych z tego poziomu.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email informacje o zamówionych produktach wraz z wszelkimi kosztami realizacji zamówienia.

Czas doręczenia przesyłki to suma :

- czasu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (zwykle 1 dzień roboczy)

- liczby dni roboczych jaką deklarujemy realizację wysyłki danego produktu (wartość widoczna przy każdym produkcie, zwykle jest to 2-3 dni ) w 90 % przypadków realizację wysyłki zrealizujemy w ciągu 24 godzin od wpłaty ( dni robocze )

- czas doręczenia zależny jest od rodzaju przesyłki ( kurier 2 dni robocze, priorytet Poczty Polskiej 2-3 dni robocze, przesyłka ekonomiczna Poczty Polskiej 3-5 dni roboczych)

W przypadku wysyłek poza granicę RP czasy realizacji ustalane są każdorazowo i wymagają indywidualnych uzgodnień z zamawiającym.

 Na wskazany przez Kupującego adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

 

  • Poczta Polska (przesyłka ekonomiczna lub priorytetowa)
  • firma kurierska
  • możliwość odbioru osobistego - wymagamy uzgodnienia takiego odbioru wcześniej, ze względu na konieczność przygotowania dla Państwa towaru oraz dokumentów sprzedaży. Nie prowadzimy sprzedaży stacjonarnej ale odbiór osobisty po uzgodnieniu jak najbardziej.
  • dowóz naszym transportem - na terenie Lublina i najbliższych okolic zapewniamy bezpłatny dowóz zamówionego towaru po uzgodnieniu terminu i miejsca.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty, wtedy ostatecznie zdecydujesz które produkty zakupić a z których zrezygnować. Do momentu zatwierdzenia zamówienia w podsumowaniu zakupów możesz dowolnie zmieniać ilość i rodzaj produktów w koszyku. Nie stosujemy żadnych kosztów dodatkowych ani ukrytych i całkowity koszt zamówienia będziesz mógł poznać zanim zdecydujesz się złożyć zamówienie.

 

» szczegółowy cennik dostaw

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność za pobraniem,
  • płatność gotówką przy odbiorze osobistym bądź w przypadku dowozu naszym transportem
  • PayPal - polecamy szczególnie ze względu na brak kosztów związanych z opłacaniem zamówień

Nie akceptujemy płatności kartami ze względu na wysokie prowizje przy obsłudze tego typu form płatności.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Tak, po wcześniejszym uzgodnieniu terminu. Preferujemy kontakt poprzez email na adresy : kontak@plastyczny.com.pl lub sklep@plastyczny.com.pl lub telefonicznie (opłata wg taryfy Twojego operatora): 814608700 (pn-pt 10-16)

Odbiór osobisty możliwy jest po przedpłacie na konto lub płatności gotówką. Obecnie nie oferujemy płatności kartą. Polecamy także płatności za pośrednictwem systemu PayPal jako najbezpieczniejszą i bezkosztową formę płatności.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

Oferujemy także możliwość zbierania punktów lojalnościowych które można potem zamieniać na dowolne produkty z naszej oferty według stosownego przelicznika. Punkty lojalnościowe nie mają terminu ważności.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty zawsze otrzymasz fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi należy podać prawdziwe dane, abyśmy mogli dokonać prawidłowego wystawienia faktury. W przypadku zakupu na firmę wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Jeżeli adres do wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Po złożeniu zamówienia otrzymasz automatycznie wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia oraz załączoną fakturą pro-forma w formacie pdf. Właściwa, wydrukowana faktura zostanie dołączona do przesyłanego towaru, na życzenie możemy w każdej chwili przesłać do Ciebie fakturę końcową także w pliku .pdf

 

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami niezwłocznie pod adresem : kontak@plastyczny.com.pl lub sklep@plastyczny.com.pl lub telefonicznie po numerem stacjonarnym (opłata wg taryfy Twojego operatora): 814608555

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie wysłania go na wskazany adres anulowanie jest już z naszej strony niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - sklep@plastyczny.com.pl bądź telefonicznie : 814608555

Rezygnacja z zakupów jest oczywiście możliwa także już po wysyłce towaru, jednak wówczas kupujący jest zobowiązany odesłać do nas przesyłkę na swój koszt. Nie odbieramy żadnych przesyłek za pobraniem.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Aby otrzymywać powiadomienia o stanie przesyłki należy umieścić w uwagach do zamówienia odpowiednią notatkę dla nas. Prześlemy wtedy numer przesyłki w raz z adresem do jej śledzenia. W zdecydowanej większości przypadków ( paczki, kurier ) przesyłki dotrą do Państwa w ciągu 48h od wysyłki. Wysyłamy zawsze możliwie najszybszymi opcjami. Dodatkowo wybierając paczkę - następuje powiadomienie SMS od doręczyciela. Do tego wskazane jest podanie numeru komórkowego podczas składania zamówienia. Znacznie ułatwia to doręczenie przesyłki. Jeśli to będzie możliwe otrzymasz stosowny link do śledzenia przesyłki na stronach Poczty Polskiej bądź firmy kurierskiej.


 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie i warunkach gwarancji znajdziesz na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. W przypadku specjalnych warunków gwarancji ustalonych przez producenta każdorazowo informujemy o tym przy konkretnych produktach.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami e-mailem : sklep@plastyczny.com.pl bądź kontakt@plastyczny.com.pl lub telefonicznie (opłata wg taryfy Twojego operatora) : 814608555

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Konsument może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy stosowne oświadczenie. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem. Oświadczenie można złożyć na formularzu, którego wzór stanowi załącznik do ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r.

Wzór formularza odstąpienia znajduje się w zakładce „Zwroty”

W terminie 14 dni kalendarzowych od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz zwrócić zakupiony w sklepie internetowym produkt bez podania przyczyny. Taki towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

W przypadku odstąpienia od umowy koszt dostarczenia zwracanego towaru ponosi Klient. Nie odbieramy przesyłek za pobraniem.

» opis reklamacji i zwrotów

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Zaloguj się

Promocje
























Sklep jest w trybie podglądu

Użytkowanie sklepu oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Szczegółowe informacje w Polityce prywatności.

{nocache:0a9cc1d50da64d4267ec3cefe8127522#0}
Click Shop | Hosting home.pl